16 mrt 2014

TMI tag


Vandaag even iets anders voor jullie. Afgelopen week ben ik in Berlijn geweest met school en heb ik niet veel tijd gehad om te lezen. Ik ben al blij dat ik 150 pagina's in Het spel der Tronen heb kunnen lezen daar. Vandaar dat ik nu dan ook geen review of iets dergelijks voor jullie heb.
Ik doe vandaag de razend populaire TMI (Too much information) tag voor jullie. 50 vragen over de meest uiteenlopende onderwerpen.
De vragen zijn trouwens in het Engels, omdat de tag dat ook eigenlijk is. Ik had niet echt heel veel zin om alles te vertalen.



1.    What are you wearing?
 Een rode trui, een spijkerbroek en sokken die ooit wit waren.

2. Ever been in love?
Jep.

3. Ever had a terrible breakup?
Nee, gelukkig niet.

4. How tall are you?
1.67 ongeveer.

5. How much do you weight?
Werkelijk geen idee. Ik doe niet aan wegen.

6. Any tattoos?
Nee.

7. Any piercings?
Alleen gaatjes in mijn oren.

8. OTP?
Percabeth. Geen twijfel over mogelijk.

9. Favorite show?
Reign.

10. Favorite Band?
U2 of Fall Out Boy.

11. Something you miss?
Glow in the dark inkt voor boeken. Nee, ik mis niet echt iets.

12. Favorite song?
Op dit moment is dat denk ik Allone Together van Fall Out Boy of Just One Yesterday van Fall Out Boy ft. Foxes.

13. How old are you?
15 jaar, 4 maanden, 2 weken en 2 dagen. Voor degene die het precies willen weten.

14. Zodiac Sign?
Boogschutter.

15. Quality you look for in a partner
Zorgzaam en lief. Ik ben niet echt heel veeleisend.

16. Favorite Quote?
Die heb ik niet echt. Op dit moment is het denk ik deze:


17. Favorite Actor?
Jamie Campbell Bower of Logan Lerman.

18. Favorite color?
Donkerpaars.

19. Loud music or soft?
Luid. Zeker als ik op de fiets naar school zit.

20. Where do you go when you're sad?
Mijn kamer meestal.

21. How long does it take you to shower?
Een kwartiertje denk ik? Maar meestal zit ik daarvoor nog ruim een uur in bad.

22. How long does it take you to get ready in the morning?
20 minuten zo ongeveer.

23. Ever been in Physical fight?
Gelukkig niet.

24. Turn on?
Spontaan zijn.

25. Turn off?
Onverzorgd eruitzien.

26. The reason I began a Blog?
Het leek me leuk om te doen en dat is het zeker ook!

27. Fears?
Naalden, brrrr.

28. Last thing that made you cry?
Dat hou ik liever even privé.

29. Last time you said you love someone?
Vandaag tegen mijn ouders denk ik? Ik hou het niet echt bij.

30. Meaning behing youre blogname!
Faboulous staat voor mijn naam, Fabiënne. Fabulousbooks was alleen al bezet, dus daarom maakte ik er maar faboulous van. Books is volgens mij wel duidelijk.

31. Last book you read?
Cress, gisteravond.

32. The book you currently reading?
Cress, Het spel der Tronen, Carrie.

33. Last show you watched?
Star Crossed.

34. Last person you talked to?
Mijn ouders.

35. The relationship between you and the person you last texted?
Een vakantievriend van me, Marc.

36. Favorite food?
Indonesisch.

37. Place you want to visit?
Heb ik niet echt.

38. Last place you where?
Berlijn, deze week nog.

39. Do you have a crush?
Misschien...

40. Last time you kissed someone?
Mijn ouders op de wang vanochtend. Wauw, ik ben echt vaak bij mijn ouders...

41. Last time you were insulted?
Geen idee.

42. Favorite flavour of sweet?
Ik eet alles eigenlijk wel, behalve drop.

43. What instruments do you play?
Geen. Zelfs een triangel zou nog slecht klinken in mijn handen.

44. Favorite piece of jewelery?
Mijn ringen. Ik heb er drie en ik draag er altijd wel één.

45. Last sport you played?
Telt fitness ook? Dat heb ik eerder vandaag namelijk nog gedaan.

46. Last song you sang?
Counting Stars van One Rebublic.

47. Favorite chat up line?
Heb ik niet.

48. Have you ever used it?
Dat gaat lastig als ik er geen heb.

49. Last time you hung out with anyone?
Vrijdag toen ik de hond uitliet met een vriendin van me.

50. Who should answer these question next?
Iedereen dit wil. O, en Jaike van despicablebooks.blogspot.nl


Bedankt voor het lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten